Saturday, September 8, 2007

Ipak Koala :-)


Forum je jedan od dragih saveznika u bolesti. Za njega vam nije potrebna preterana koncentracija. Zavisi od teme, doduše, ali birate teme u skladu sa stanjem svesti: što gore stanje, to lakša tema. Kad ste u dobrom stanju, niste na forumu, već živite život.

Trenutno sam istog lišena, te stoga - Forum!

Tumarajući, tako, od teme do teme, naišla sam na ovaj test


Odgovorite na 18 pitanja i dobijete odgovor na pitanje koja ste životinja u krevetu. I, šta sam ja?!
Verovali ili ne!


Kaže ovako:


You are a Koala!
Cuddly and snuggly. You love romance and being pampered by a partner. Candle-lit dinners, red roses and soft, moody music all set the perfect tone for you. In bed you're very sensual and eager to give your partner as much as they give you. You love sex but it isn't a major priority in your relationships. You're at your happiest being cradled in your partner's arms.



Tačno. I zato je forum super, da me bez po muke oraspoloži virtuelnom komunikacijom sa nepoznatim ljudima dok ne prestanem da budem zarazna i vratim se stvarnim ljudima. I njemu. Mada, on me je i zarazio pa neka sad čezne za Koalom i danom kad će ona prestati da briše nos i kašlje.

Uskoro, nadam se... :uzdah: :uzdah: :šmrc: :grc: :jec:

4 comments:

doba_nevinosti said...

Test nista ne valja, i ja sam ispao koala...

Koala said...

To ne znači da test ne valja nego da ti nisi svestan svoje prave prirode ;)

doba_nevinosti said...

Pazi, i to je moguće. Pitaću mamu šta ona kaže.

Unknown said...

Hej Koala, drago mi je što si ipak otvorila blog, ma svaka čast...
A još bolje što si mi javila gdje da te čitam, super. Prvo mi nije bilo jasno tko je sad to u mailu, dok nisam otvorila blog i vidjela-koala...
Dakle, živa si i napokon "prava" blogerica, dobrodošla...