Wednesday, September 12, 2007

Bitef, day -3

Dakle, kao što rekoh, Minja is a tough chick. U kombinaciji sa mojom rekovalescentskom slabošću, čitava stvar je rezultirala mojim pristankom da se ipak, uprkos zdravom razumu kojim se inače dičim, uključim u rad ovogodišnjeg biltena Bitef-a.

Uostalom, uvek mogu da se vadim na trenutak potpunog odrona svesti.

Ovog trenutka sam došla u dodir sa tastaturom festivalskog bilten-centra u kojem ću narednih petnaestak dana provoditi većinu svojih noći. Nov prostor, fina tehnika, još uvek lepo raspoloženi ljudi još uvek bez podočnjaka, tastature na kojima teško nalazim slovo "ž", mnoštvo ogledala na zidovima što je, s obzirom na to da nas hrane KitKat čokoladicama, veoma vađno kao podsetnik, da stvari ne izmaknu kontroli.
Sve je spremno za početak festivala.
A on, usuđujem se da kađem, kažem (na mnogo čudnom mestu ovo "Ž"), obećava. I po pitanju glavnog programa, i po pitanju sporednih... ne volim tu reč... propratnih (puno bolje) sadrđaja, sadržaja, sto mu gromova... Jedino mi je krivo što je program BITEF na filmu koji se daje u Kinoteci opet i uvek i jedino u večernjim časovima, tako da festivalska groznica uvek i opet predstavlja perfidan pokušaj nametanja izbora između (Ha!!) pozorišta i filma. I to ove godine sa temom CIRKUS: i to je pozorište. Filmovi o cirkusu. Joooooooooj! Da ne radim bila bih u iskušenju šta da pratim, ovako, izbor je napravljen za mene. Sedeću ovde :) i raditi. Možda stignem da pogledam i poneku predstavu. Haha! Šalim se, Minja, biću redovna ;)

Ali vi zato obavezno idite. U pozorište. Ili u kinoteku.
Zavisi koliko vam je do cirkusa.
Hm...?

6 comments:

Unknown said...

ne bih imala ništa protiv da me netko hrani KitKat čokoladicama, ako imaš viška samo mi pošalji, meni neće smetati...ok, kad bih samo to morala jesti onda bi već dosadilo, ali ovako...

Unknown said...

nije mi jasno kako to da je moje ime samo upisano, a zabranjeni su anonimni komentari. Dal to znači kao da si me ti prije upisala, jer nisam se susretala s ovakvim načinom, što mi godi jer se ne moram niti potpisivat. To mi je dobro jer recimo da te netko krene zezat otkrio bi se sam, eto tako...

Koala said...

Claire, nemam ti ja to pojma, to bi ti trebalo mene da naučiš :) U stvari, ja sam tek pre neki dan shvatila da ja imam "moć" da određujem da li su dozvoljeni anonimni komentari ili ne.
Nisam te ja upisala, mislila sam da si se ti tako potpisala. Kako je to inače regulisano? I šta mi je bolje? Javi mi dok još festival nije krenuo punom parom jer onda primam informacije samo sa pola mozga.
A već sam jako blizu tog stanja :)

Koala said...

A što se tiče KitKata, ne žalim se. Ali ni ona ogledala nisu na odmet. Kao stalna opomena...

Unknown said...

Pa ja sam mislila da znam kako to ide, zato me i iznenadilo kako piše da je zabranjeno komentiranje anonimnim korisnicima i kad upišem komentar pojavi se moj nadimak koji nisam sama upisala. Možda jednom odgonetnemo.Znam da mi je nadimak uvijek isti na blog.hr-u, ali ovdje ga nisam imala registriranog pa sam mislila da ti nisi upisala. Eh svašta...
Ajde nemoj se ubit od posla, drž se...

doba_nevinosti said...

Pusti BITEF, idi da gledaš MUĆKALICU, film je genijalan!