Saturday, August 23, 2008

Moj godišnjak :-)

Ja sam, za razliku od Ire, isprobala do sada svakakve frizure, ali su mi neke od ovih sa Yearbook Yourself ipak došle kao iznenađenje. Svakako sam shvatila da plavuša nikako ne treba da budem.
Favoriti su mi 1968. i 1978., a nad 1986. sam dugo stajala pitajući se da li je taj crknuti tvor na glavi za objavljivanje.
Pa, ipak... zašto da ne.

Sliku, naravno, obavezno povećati.




P.S. Čuvena 1982. mi, za divno čudo i na moju veliku radost, nije uspela... Hvala Bogu na malim ustupcima.

...

2 comments:

Unknown said...

1978. je legendarna, meni nije uspjela, zapravo ni druge mi nisu uspjele, predugo vremena mi treba za to pa sam na kraju odustala. Izradila sam onu s naočalama i na njoj izgledam origigi, malo sam se prestrašila kad sam skužila kako je dobro ispala;), ali zato druge nisu, tvoje su prva liga...

Koala said...

Lenjivice! Da, oduzme dosta vremena, ali je moja pasija prema fotografiji uopšte, ipak prevladala. Al' samo '78. je vredela truda :D