Saturday, June 7, 2008

Živa vatra, Sunčica, festival i kuma


Danas je treći dan festivala Ex Teatar Fest koji se po 37. put održava u Pančevu. Ja sam na njemu prvi put i, prvo pa muško – odmah vodim okrugle stolove. Može mi se kad mi je klasićka i drugarica Minja selektor. Sve funkcije se stiču preko veze, pa što bih se ja pravila pametna i mimo sveta. Lepo sam i ja dobila funkciju »vodiča« okruglih stolova preko veze. I to debele veze. Selektorske. Nisam ja naivna, pucam samo na visoko.

Okrugli (više elipsasti) sto je prošao veoma dobro, odlično, štaviše, imajući u vidu moj status rekonvalescenta (valjda nisam izostavila nijedno slovo. Al' kad ste rekonvalescent može vam se oprostiti ako napišete pogrešno »rekonvalescent«, zar ne?).

Viđene su tri predstave i to, štono vele na špicama američkih sitkoma, in order of appearance: Htela bih... u izvođenju Studija 21 i trupe DDT, Sunčicin plamičak, u izvođenju Ivane Koraksić i, the last but not the least, Obećana zemlja, Ljiljane Tasić.

Najviše polemike, žučnu raspravu (najpre preko mikrofona, a potom i bez njega) i nezapamćene reakcije publike (nezapamćene čak i od strane mene koja sam već bila u ulozi »vodiča« okruglih stolova na Festu i Infantu (tamo sam tu funkciju dobila bez veze. Mislim, nemajući vezu.)) izazvala je ova treća po redu.

O čemu je u njoj bilo reči nemam sada nameru da prepričavam: ko je bio video je, ko nije – što nije. Ili je video dok se davala u Rex-u. Ili će je videti neki drugi put.
Ono što je meni, u ove kasne sate i u rekonvalescentskom stanju bitno, jeste da me je ova super-žena sa slike aka Sunčica aka Ivana Koraksić aka novasuperheroinapančevačkedecepremakojojjeJagodicaBobicajednaobičnašmizla odabrala da joj budem kuma na venčanju! Ha! Od pedeset prisutnih ljudi – baš ja!

Pa šta što je to samo u predstavi?! Šta sad s tim?! Druge nije odabrala ni u predstavi.

Posle sam i ja od strane prisutnih gledana sa divljenjem. Neko kul dete će sutra u igri u parkiću biti Sunčica i vrteti pertle koje će glumiti vatru, a neko za nijansu manje kul dete će biti Ja - Sunčicina kuma.

I, tako. Da me Minja ne pozva da vodim okrugle stolove, ja sad ne bih bila lik u igri u parku. Kažem - sve mora preko veze.

...

2 comments:

DMS said...

Hej, vezaro jedna obicna!
Pre nego sto na ovaj blog zaluta neki Pancevac koji se jos seca kako je prosle godine Seelektorkina trupa prosla na glasanju publike, pa se u ovoj vezasrskoj drzavi, ispostavi da sam ja najopasniji burazerski faktor, hocu samo da se zna sledece.
Ti meni jesi DRAGA ali si ulogu vodica dobila iz objektivnih razloga... Kad te se setim kako si na FESTU tupim nozem i perfektnim engleskim secirala one mucene reditelje, to mi je dovolja preporuka. Posle tebe, ja sam im bila melem na ranu. Ono, sto jes-yes, engleski jedva natucam, al posto ni oni ne govore bolje, bar su mogli da se opuste. A i vise sam se slihtala! To kod tebe ne prolazi... Niti se ti slihtas, nit da se tebi uslihtaju. Dobro, klovnica Suncica te je malo smeksala onim kumovanjem, al sto si moderirala za 5... Mogao je da traje do 5 ujutru, da nisam intervenisala. :)))
Nego, nemoj da me ovde prozivas kao vezaru... Jer te na EX TEATAR FEST nije zvala tvoja KUMA s crvenim nosicem, vec koleginica od zakletve i profesionalnog integriteta.
Moralna gromada, aman! :)))))
Juuupiii!
I hvala za festivalski post! :)

Minja

Koala said...

Ma, daj, nemoj da mi kvariš gušt! Nikad ništa nisam uradila preko veze, i sad jednom pokušam da nategnuto uživam u pretpostavci da sam konačno postupila u skladu sa ustaljenim pravilima za dosezanje položaja i ti moraš tu da ispravljaš krive drine (ili Drine, nisam sigurna).

:)