Friday, March 28, 2008

CSI – Can’t Stand Idiots


Isuse, u sredu uveče, oko ponoći po srednjeevropskom vremenu, na dužnosti je pogođen detektiv Eric Delko! Prvo u nogu, a zatim je, iako se uz nadljudsku snagu i svesrdnu pomoć svog nadređenog ipak dokopao zaklona, pogođen i u glavu. Krv svuda unaokolo, on leži, a meci fijuču oko glave užasnutog Horatia.

I tu se završi epizoda!! Čoveče! Čitavih 24 sata živa bila nisam! Tek kad sam sinoć začula zavijanje sirena bolničkih kola, laknulo mi je. Do kraja epizode je bilo povuci-potegni, al' izgleda da se izvukao.

Sad mi sa tom serijom ostaje samo još jedan problem (osim što mi svako veče koje provedem kod kuće oduzme sat vremena): kako to da su, pobogu, čitavu jednu epizodu svi uvek isto obučeni?! Pogotovo sam fascinirana time da se ni tinejdžerke koje bivaju pozivane na informativni razgovor ne presvuku nijednom. Pa, meni tata nije bio bogati preduzimač iz Majamija, pa sam se sa šesnaest godina presvlačila tri puta dnevno. A kad bih znala da treba da me ispituje detektiv Eric Delko, presvukla bih se itekako! Ne bih, valjda, išla u uflekanoj haljini sa mesta zločina na kojoj se nalazi DNK ubijenog, koja samo čeka da bude otkrivena. Svašta! Osim toga (nemam iskustva, doduše, ali mi se čini da bih tako postupila), kad bih nožem ubila nekoga, ne bih taj nož nosala sa sobom. Al' aj sad, nož manje više, al' ista haljina... C,c,c,c.... Ti Majamljani pojma nemaju...


P.S. Problem koji imam sa sablasnom islednicom koja svaki leš miluje po kosi i zove ga bejbi, i od koje me podilaze žmarci, zahteva više prostora i vremena.

...

1 comment:

Anonymous said...

Islednica je ultra-frik!